נשמח לעזור גם לך להצליח!

שירה בר-און

ציון 763 - פסיכומטרי ראשון!

הקודם
הבא
שירה בר-און - ציון פסיכומטרי ציון 763
נתקלתי פעם ראשונה בניב רווח כחיילת לקראת שחרור ב"כנס משתחררים". לצד כל הדוכנים של קורסי הפסיכומטרי קיבלתי גם עלון של "ניב רווח" שמציע סדרת ספרים ללימוד עצמי. חברות שלי מיד נרשמו לכל מיני קורסים של חברות גדולות שמציעות הנחות (שגם אחריהן המחיר לא הגיוני). אני לא ידעתי כלום על הבחינה, ולכן החלטתי לחכות ולבדוק באינטרנט קצת יותר. אז נכנסתי לאתר של ניב רווח וקראתי כמוכם את ההמלצות, וזה נראה לי "too good to be true" – המחיר סביר ביותר, יש מלא אנשים שהצליחו להגיע לציונים גבוהים ועוד אומרים שהלימוד לא אינטנסיבי יותר מידי. אני יודעת על עצמי שאין לי בעיה לשבת על התחת וללמוד כל עוד יש תוכנית מסודרת שאומרת לי מה לעשות, ולא הרגשתי שאני כל כך צריכה מורה שיעמוד מולי, אז החלטתי ללכת על הערכה. לפחות זו לא הוצאה מטורפת.

התחלתי ללמוד, והתוכנית באמת התחילה ממש רגוע, היא הייתה ממש מסודרת ומקצועית, ופשוט עקבתי כל יום אחרי ההוראות. לקראת הסוף היא נעשתה יותר עמוסה אבל זה ממש לא ברמה שלא יכולתי לצאת ולעשות דברים. חברות שלי הסתכלו עליי ואמרו לי שאני הבנאדם הכי רגוע שהן ראו שלומד לפסיכומטרי. ובאמת, זה בזכות הערכה ומה שניב רווח משדר – זו רק עוד בחינה, כל אחד יכול לבד וקורס זה ממש לא חובה. כל מה שצריך זה לתרגל לתרגל לתרגל ואתם פשוט משתפרים! אני התחלתי מ-לא לסיים אף פרק בזמן והגעתי למצב שבו הצלחתי לסיים פרקים אפילו לפני הזמן.חוץ מזה אל תשכחו שעם הערכה אתם מקבלים תמיכה מדהימה של הצוות בעמוד בפייסבוק בו אתם יכולים לשאול שאלות וללמוד המון מהמורים של ניב רווח וגם מאנשים אחרים ששואלים או מגיבים לכם.

בסופו של דבר, ביום הבחינה הרגשתי ממש מוכנה ורגועה, והתוצאה הייתה בדיוק כמו בסימולציות. אז אם אתם מתלבטים, ניב רווח ממש מומלץ, ותזכרו - העובדה שאתם מוותרים על קורס ממש לא אומרת שאתם מוותרים על ציון!
בהצלחה :)
check-markלמה ללמוד דווקא אצל ניב רווח?
למה ללמוד דווקא אצל ניב רווח?
ימי לימוד גמישים
שעות לימוד גמישות
אורך הקורס
מתאים גם לחיילים
גם לתלמידי תיכון‎‏
ניב רווח
אתם מחליטים
קורסים אחרים
אחרים מחליטים

תלמידים ממליצים על ניב רווח פסיכומטרי

איתמר יקיר - ציון פסיכומטרי 785
785
איתמר יקיר
נועה בוימל - ציון פסיכומטרי 719
719
נועה בוימל
איתי ברקוביץ - ציון פסיכומטרי 769
769
איתי ברקוביץ
שני גריג - ציון פסיכומטרי 714
714
שני גריג
זיו רחמימוב - ציון פסיכומטרי 673
673
זיו רחמימוב
שיר רוזן-צבי - ציון פסיכומטרי 751
751
שיר רוזן-צבי
ליהיא מנחם - ציון פסיכומטרי 735
735
ליהיא מנחם
אתגר פרץ - ציון פסיכומטרי 719
719
אתגר פרץ
שני אמסלם - ציון פסיכומטרי 718
718
שני אמסלם
גדעון חורש - ציון פסיכומטרי 660
660
גדעון חורש
לאה גסמן - ציון פסיכומטרי 769
769
לאה גסמן
2024 © כל הזכויות שמורות לחברת ניב רווח פסיכומטרי בע"מ | נגישות לאנשים עם מוגבלות

השאר פרטים וניצור איתך קשר בתוך זמן קצר