נשמח לעזור גם לך להצליח!

ניר שוהם

ציון 691 - מרוצה מאוד!

הקודם
הבא
ניר שוהם - ציון פסיכומטרי ציון 691
אני זוכר את הרגע בו אני מגיע לאתר מושקע ומזמין לכל הדעות, אך מעל לכל צדה את עיניי עובדה אחת: תכנית הלימודים הביתית, ללא קורס, מופיעה בראש הדף הראשי, ממש לצד הלינק שמפנה אותך לקורס. לחלקכם זה יכול להיראות טריוויאלי, אך לאחר שראיתי חברות אחרות ש'מתחלחלות' לנוכח העובדה שאתה מבקש מידע על למידה עצמית, הבנתי שהגעתי למקום בראש 'קצת אחר'. אני מתקשר למוקד הטלפוני ועונה לי בחורה. אני מתחיל להפגיז אותה בשאלות והיא עוצרת אותי, פשוט כי יש מישהו שיוכל לענות לי בצורה מקיפה יותר. כמעט אמרתי לעצמי מזל טוב: פעם ראשונה שמכון פסיכומטרי מדבר איתי בגובה העיניים, ונציגי המכירות לא גורמים לי לדפוק את הראש בקיר. אבל אצל ניב רווח הנציג אומר לי "יש לי אינטרס שתהיה תלמיד שלנו, אני הרי עובד כאן. אבל אני לא הולך לשקר לך ולא מתכוון להתפאר בדברים מובנים מאליהם". אם תואילו בטובכם לסלוח לי על קורטוב של מלודרמטיות, באותו הרגע ידעתי איפה אני רוצה ללמוד לקראת הבחינה הפסיכומטרית.

התחלתי ללמוד לבד, בדיוק לפי התכנית המפורסמת באתר. בהתחלה החומר קל מאוד ואתה לא מבין למה כולם עושים עניין מהמבחן הזה. השבועות עוברים, הרמה עולה ואִתה גם מספר הטעויות שלך במקבצים. מה הבאסה? ככל שהמבחן מתקרב החומר נהיה קשה יותר ואתה נדרש ללמוד קצת יותר, אימא! הכוחות שלך הולכים ואוזלים. לקראת אמצע תכנית הלימודים ראיתי שאני מתחיל לחפף וכבר פחדתי שמא טעיתי בבחירה שלי, ואולי בכל זאת הייתי צריך מסגרת למידה של קורס. לשמחתי, גיליתי שברגע שאתה מגיע לשלב שבו אתה נדרש לעשות סימולציות מלאות, אתה מקבל זריקה חדשה של מוטיבציה: סוף־סוף אפשר לדעת סביב איזה ציון אתה עומד.

אני זוכר שבמהלך הלימודים תמיד חשדתי שהחומר של ניב קשה יותר ממה שיהיה במבחן, אבל לא בדקתי את זה. בנושאים מסוימים, כשראיתי שאני לא מצליח להשתפר משמעותית, כבר חשבתי שאעמוד על הממוצע הארצי שהוא, למיטב הבנתי, 530. ואז מגיעה הסימולציה הראשונה, ואני רואה שקיבלתי 660. אני עושה עוד ועוד סימולציות ורואה שאני מגיע ל־680 ובהמשך, בשבוע של המבחן ל-715. למבחן הגעתי בהרגשה טובה. כצפוי לא נרדמתי בלילה שלפני... לצערי, קיבלתי בפרק האחרון בבחינה פרק כמותי שלא היה פיילוט, והעייפות נתנה את אותותיה. בסופו של דבר קיבלתי ציון של 691, שניבא את יכולותיי ההתחלתיות: מעולה באנגלית, טוב מאוד במילולי וממוצע בכמותי.

בקיצור - רק מלהיות עם האנשים האלה בקשר אינטרנטי – אני יכול להבטיח למי שיחליט ללמוד אצל ניב שהוא בידיים טובות.

שיהיה לכולם הרבה בהצלחה :) ניר.
check-markלמה ללמוד דווקא אצל ניב רווח?
למה ללמוד דווקא אצל ניב רווח?
ימי לימוד גמישים
שעות לימוד גמישות
אורך הקורס
מתאים גם לחיילים
גם לתלמידי תיכון‎‏
ניב רווח
אתם מחליטים
קורסים אחרים
אחרים מחליטים

תלמידים ממליצים על ניב רווח פסיכומטרי

איתמר יקיר - ציון פסיכומטרי 785
785
איתמר יקיר
נועה בוימל - ציון פסיכומטרי 719
719
נועה בוימל
איתי ברקוביץ - ציון פסיכומטרי 769
769
איתי ברקוביץ
שני גריג - ציון פסיכומטרי 714
714
שני גריג
זיו רחמימוב - ציון פסיכומטרי 673
673
זיו רחמימוב
שיר רוזן-צבי - ציון פסיכומטרי 751
751
שיר רוזן-צבי
ליהיא מנחם - ציון פסיכומטרי 735
735
ליהיא מנחם
אתגר פרץ - ציון פסיכומטרי 719
719
אתגר פרץ
שני אמסלם - ציון פסיכומטרי 718
718
שני אמסלם
גדעון חורש - ציון פסיכומטרי 660
660
גדעון חורש
לאה גסמן - ציון פסיכומטרי 769
769
לאה גסמן
2024 © כל הזכויות שמורות לחברת ניב רווח פסיכומטרי בע"מ | נגישות לאנשים עם מוגבלות

השאר פרטים וניצור איתך קשר בתוך זמן קצר